torsdag 29 juli 2010

Its the freakiest show..

Mitt i arbetsveckan här. 4 dagar kvar. Det flyter på rätt bra men känns som det enda man gör nu är att jobba och sova. Igår var det en väldigt stressig dag, tror jag inte satt ner på 10,5 timme, fick stå och äta t.o.m. Idag ska jag iallafall träffa Ellie på stan för en fika innan jag börjar. Har fått lite gjort idag endå: ansökt om studiemedel, ringt chefen på OK i Sala om lite extrajobb där när jag är ledig och eventuellt fixat en cykel för en billig penning om jag har tur. Har fått ordning på mitt rum här i Uppsala i veckan också. Gillar verkligen vår nya lägenhet. jättefint område. Har gått till jobbet varje dag, tar ca 1 timme och 10 min. Ca 30 minuter till skolan så det är ungefär llika långt som vi hade innan men det kommer gå snabbare till skolan när man har cykel då det bara är nerförbackar dit. Skönt! Nu ska jag ta hand om lite disk innan jag tar bussen till stan (tänkte vara lite lat idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar