onsdag 26 maj 2010

TANKAR

Mycket tankar om framtiden just nu.. Jag vill så mycket. Har funderat lite på att åka och jobba som volontär, är en dröm jag alltid haft men tror jag väntar några år med det.. Är väldigt krävande. I höst ska jag iaf läsa PAB B sen tror jag minsann att jag ska ta 1 års studieuppehåll och åka till England eller USA och jobba som Au Pair. Är ganska sugen på det just nu, så får se om suget sitter kvar efter hösten. Skulle vara så otroligt kul och bra erfarenhet. Är väldigt inne på studieuppehåll nästa vårtermin iaf. Om inte Au Pair så blir det jobba utomlands eller bara dra iväg nånstans om plånboken tillåter.

Av nån konstig anledning känns det på vissa punkter som att jag missat några år av mitt liv. Under några år var man inte på samma nivå som alla andra, så på nåt sätt har man kommit efter och börjar komma ikapp nu. Vet inte var jag befinner mig i jämförelse med alla andra. Före eller efter? Men vad spelar det för roll egentligen. Jag är här och du är där.. Huvudsaken man mår bra med sig själv. Oj vad djupt det blev nu..

Apelsinsaft och förbereda inför morgondagens redovisning står på schemat nu. Sen blir det pannkaka och the grande finale av säsångens 24. I måndags var det ett sorgligt avsked av Lost. Trogen följare i 6 år och 121 avsnitt. Alla frågor gav tyvärr inte svar men sånt är livet. Sprang vårruset med Sandra och Ellie i måndags också. Är ganska stolt över mig själv att jag orkade 5 km utan paus. HAHA! Blev picknick i stadsparken efterår, mys. Sugen på att springa nå mer lopp i sommar/höst. Nån som är på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar