lördag 3 april 2010

Glad Påsk!

Hemma i sala över påsken, riktigt skönt faktiskt. Full fart i onsdags med skola till 5 sen blev det gymmet med Ellie, känner att jag verkligen behöver träna. Bussen hem och packa sen mötte jag upp AB på tåget till Sala. Torsdag var jag upp och busade lite med Cazper, hade med påskägg från "påskharen". Blev påskmiddag hos mormor sen med massa god mat, gick nog upp några kg där. På kvällen blev det musikquiz med vänner på Norrmanska. De lyckliga kompisarna och Emma vann inte.

Fredag åkte jag, Hanna och Petra till Västerås. Parkerade i parkeringshus. Stolt!! haha. Blev shopping och thaimat. På kvällen var jag med Hanna och Philip. Spelade Disney TP, tittade på Svanprinsessan, blev bjuden på middag och tjockade chips och godis. Var 5 månader sen jag träffa människan, sjukt hur fort tiden går. Ändring på det!

Dagens dag har bestått av besök hos mormor och pappa och ca 3 timmars plugg.(lär bli betydligt mycker mera sådant imorgon) Ska hoppa in i dushen nu sen skjutsa jannica och bege mig till Petra för fix. Ikväll nalkas partaj!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar