söndag 25 april 2010

Parken

Haft en jättebra helg. Sambomys med chips och Så ska det låta i fredags. Lördag blev det jobb sen blev det smörgåstårtafödelsedagskalas för Malin. Alla hamnade i matkoma. Spelade Med andra ord och Beer Pong innan vi tog taxi till Studentstaden och lite korridorsfest, sånt är aldrig fel. Vaknade 07.30 i morse men beslutade mig för att det var en dålig ide att gå upp så tidigt en söndag så jag sov till 13 istället. Idag har Fredrica, Sandra och Linus varit här och ätit rester. Planerade massa inför valborg också. Onekligen väldigt mycket taggad! Håller tummarna hårt att det blir fint väder. Ska tydligen bli 12-13 grader och regn. Om regnet kan hålla sig borta så vore det kanon.

Såg The ugly truth idag - kanonbra film, nu ska jag lägga mig och titta på en skräckis, a perfect getaway. Får se om man kan sova efter det. Tenta på torsdag -> blir till att köra "sociokulturellt lärande" med goda vänner igen. 12 timmars dagar står på schemat. PHJUU!



Härligt Uppsalaband
Parken – Jag Har Varit Vilsen, Lisa
Parken – Åt Helvete Med Himlen
Parken – Vad Ska Vi Göra Med Henry?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar