måndag 16 augusti 2010

I lördags efter jobbet begav jag mig på en spontantripp till stockholm på Christians inflyttningsfest i Vällingby. Gick ut på Kellys en sväng sen skulle vi in på Patricia men jag var den enda som inte var 23 så vi fick inte komma in, blev hamburgare på Max istället sen hem och sova. Igår träffade jag AB och Fray en sväng, jag och AB åt på världens sämsta/äckligaste matställe och hon hade supit bort sin plånbok. Bra jobbat ejbe!
Skönt med lite ledighet nu, fick ett samtal från OK i Sala nyss och ska jobba onsdag, fredag och fredag. Får se hur jag ska lyckas få ihop min tid nu. Tenta på måndag, gustavsvik imorrn?, jobb onsdag, match torsdag, jobb fredag, stockholm lördag?, bakis söndag? Men det löser sig nog. Ska iaf dra till Sala nu.


Johnossi – Roscoe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar