måndag 23 augusti 2010

nyponbuskar nyponbuskar hela vägen nyponbuskar

Det var riktigt jobbigt att ta farväl av Zingo. Förstår inte hur man kan bli så fäst vid ett djur. Många tårar rullade när han tog sina sista andetag. En riktig kämpe in i det sista, dom fick t.o.m ge honom en extra spruta i hjärtat för han ville inte lämna oss. :(

I fredags var det jobb i Sala som gällde, kräftmys med mor på kvällen. Lördag blev det plugg dag och söndag jobb i Uppsala. Skjutsade också till Stockholm och lyckades köra vilse i typ 20 min när jag kom tillbaka till Uppsala och mitt i allt tappa jag linsen också. Just det, i lördags var jag 1 mm från att köra på en örn. Det var scaaaaaaaaary!!

Idag har jag hunnit med att skriva mattetenta (tror det gick bra faktiskt), lämnat studieförsäkran, kollat upp grejer inför nya kursen, bokat besiktningstid och planerat lite inför morgondagen när vi drar på Kryssning och klockan är bara 1. Städning står på schemat idag. Känns som det var längesen jag hade en hel dag ledigt utan planer. SUPERSKÖNT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar