lördag 28 augusti 2010

Som ett obehagligt allvar drar sig hösten in i stan.

Klockan är nu 05.12 och jag är vaken, sitter och äter min goda vitpersika/vittte yoghurt. till frulle. Kylan kryper sig på, märks att hösten är på väg. Kryssningen var awesome. Sjöng karaoke, dansade, träffade trevligt folk, åt 3 tuggor av en 170 kronorsmåltid, handlade billig alkohol i taxfreen. Som det ska va alltså. I torsdags blev det lite terminsreunion innan skolan drar igång. Jag, Malin, Sonny, Olle, Johan, Daniel och Daniel drog ut på Snerkan och kollade på Dr Alban. Vi stog längst fram och blev mosade och fick en High-Five av han. HAHA! Fast var nog den otrevligaste artisten jag sett.

Publiken: 10 små moppepojkar! 10 små moppepojkar! 10 små moppepojkar!
Dr. Alban: Men är ni dumma i huvet eller? Det är en reklamlåt. Vad är det med er? okej, jag kör den. Nej jag tänker inte köra den.... ( han körde hello africa istället)

Blev 5 timmars sömn sen köra till Sala för jobb 10-17. Snacka om trött man var. Gick och la mig 18.30 igår kväll för att jag skulle upp och köra Tim och hans kompisar till Arlanda vid 03. Vaknar vid 04 av att ingen ringt. Ringer upp Tim som säger: men vi är redan påväg, Robin skjutsar oss, sa det till morsan. Jaha, då har man gått och lagt sig 18.30 en fredagkväll. Kuljul! Morsan igår: Gå och lägg dig nu så att du orkar upp och köra dom imorgon. HAHAHA väldigt komiskt. Nej nu ska jag ta clion till Uppsala för lite jobb 07-15. Imorrn blir det jobb igen. 11-19 sen på måndag börjar allvaret igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar