lördag 7 augusti 2010

Whats up?

Åkte till Skutskär i måndags morse.
  • fiske
  • grillning
  • bad i älven
  • vin
  • furuvik
  • djurpark
  • karuseller
  • vattenland
  • sockervadd

... kan sammanfatta dagarna där. Underbart!

Onsdag kväll träffade jag Minglish och vi tog en sväng på Onsdagsklubben.

Blev fiske i järndammen i torsdags och kräftafton sen. SÅ OTROLIGT GOTT!!

Nu är jag i Uppsala, jobb 07-15 lördag-söndag. Sen blir det måndag - fredag 15-23. Skönt att jobba dag, idag har jag hunnit med en massa; Media Markt, köpt linsvätska, ätit jättegod billig sallad med Ellie och visat henne lägenheten, beställt utdrag ur belastningsregistret till VFU:n, pluggat samt lagat vegetarisk lasagne a la spenat/tomatsås/vitlök/champinjoner. Experimenterade lite. Nu tycker jag att jag är värd ett avsnitt Dexter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar