måndag 14 juni 2010

ååh, vilken trevlig gårdag jag hade. Jag och Hanna tog en sväng i clion till Västerås. Hade allvarssnack, fick en smäll på armen, käka spicy hot och shoppade lite prylar på Lagerhouse. Sen var jag upp till farsgubben en sväng och vi började köra lite gura. Fick låna hans kära ägodel och lite ackord jag ska lära mig är på gång nu. Måste köpa en egen gitarr snart med nylonsträngar istället för stål, man får så ont i fingrarna. Men det är en del pengar för en som inte är rik. Var iallafall upp en sväng till Jannica och Cazper sen och åt jordgubbar och glass. På kvällen kom Malin, Mingan, Alle, Apell och Sara och tittade på fotboll, drack öl och spelade kort. Jättetrevligt. Sen blev det Sventas en sväng och lyssna på trubadur och sjunga Creedence låtar. Inte illa alls! Drog in på hottan sista timmen och det var faktiskt riktigt skoj för en gångs skull. Bra musik och träffa på massa människor man inte sett på länge. Kul när man får höra kommentarer som "är du tillbaks i stan". Då känner man verkligen att man inte bor här längre. Vem-vet-mest tävlingar med Mingan, 3,5 timmes gitarrövningar, Requiem for a dream och I am Sam har stått på schemat idag.

Löprunda som gäller imorrn....

-Jag har gått ner 10 kg för att jag låtit bli sötsaker.
-Ojdå, jag har nog gått upp lite istället. Syns det?
-Ja det gör det faktiskt.

Ibland är det bra med folk som är ärliga..kanske man får lite mer motivation till att träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar