torsdag 17 juni 2010

Maximal otur

I tisdags skrev sambo på kontrakt på nya lägenheten - igår fick hon sms om att något smartskaft har ringt till Vasakronan och berättat att hon hyr ut i andra hand så nu är det dom som ska hyra ut den. Blir så arg. Så nu kommer vi stå här bostadslösa från 30e juni. Kuljul!!!


Blev ingen löprunda heller. Jag är så lat. Det enda jag gör när jag är hemma är äta och sova (för att generalisera lite). Nej! Ändrig på det. Några kilon MÅSTE bort i sommar. F.r.o.m idag ska jag låta bli godis, chips, pizza, hamburgare och dricka till att börja med. Får la se hur det går.


I tisdags hejade jag och Petra fram vårat lag Brasilien i våra snygga tröjor. Vi vann såklart! Igår var jag på kurs på jobbet - livsmedelshygien och på kvällen blev det pizza och öl med sommarvikarierna samt gick igenom lite praktisk info till sommaren. Har fått lite jobbdatum också. Kvällspass som gäller. Skönt dä! 26/7, 28/7, 29/7, 30/7, 31/7, 1/8, 9/8, 10/8, 11/8, 12/8, 13/8. Språkomtentan är 16e så hoppas för bövelen att man klarar den. Matteomtentan är inte förrän 23e så det kommer man hinna plugga till som tur är. skönt. Måste fixa klart den där Rosenkvist i sommar också.


Idag blir det kurs igen (säljande station-light) och packning . Imorrn vankas personalfest.



Sjukan på måndag :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar