torsdag 10 juni 2010

farewell blowhouse

Sista dagen på Blåsen hus idag på ett tag. Känns som det mesta till tentan sitter nu. Men den är väldigt luddig så vi får se hur det går. Ska bli så skönt med sommarlov. Tagit sig igenom den här terminen också, och matte som verkligen inte är mitt ämne. Klar med ena mattedelkursen och ena språkdelkursen. Väntar bara på svar från sista språk och sista mattedelen skrivs imorrn. Tentorna kommer en gång till i augusti som tur är så är inte jordens undergång ifall man skulle faila. Ska bli riktigt skönt att komma hem till Sala ett tag, men kommer sakna Uppsala och alla underbara människor. Kommer speciellt sakna en vän som jag kommit så sjukt nära den här terminen. Tur att vi ses till hösten igen.

Tenta 08-12 imorrn sen ska Daniel hjälpa mig laga sambos cykel som jag varit så klantig och kört punka på. Ska kolla på öppningsmatchen med omtentagänget på VG som avslutning sen.

Nu ska jag se Eternal sunshine of spotless mind. Har hört mycket bra om den så måste bilda mig en uppfattning.

Sommarsommarsommarsommarsommar
Sommarsommarsommarsommarsommar
Sommarsommarsommarsommarsommar
Sommarsommarsommarsommarsommar
Sommarsommarsommarsommarsommar
Sommarsommarsommarsommarsommar
Sommarsommarsommarsommarsommar
Sommarsommarsommarsommarsommar
Sommarsommarsommarsommarsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar