fredag 25 juni 2010

Sitter i lägenheten på Österängsgatan 26C för sista gången. Känns lite sådär, har trivts riktigt bra här och världens bästa sambo fick man på köpet också <3 Om 40 minuter tar jag tåget till Stockholm för att möta upp Kusse för att sedan ta flygbussen till Skavsta och därifrån flyger vi till London. Ska bo i Shepard's Busch hos morfars brors frus syster. haha! Men gratis boende tackar man inte nej till. Så på ett ryan-air flyg kommer jag spendera midsommarafton. Upptäckte att jag har alldeles för lite packning med mig också. Så typiskt mig. Iofs åker vi med bara handbagage så man slipper extra utgifter. Kommer hem 29e och 30e drar vi iväg till P&L och kommer hem 3-4 nångång och då hoppas jag vi kan flytta in i lägenheten i Eriksberg. Är ganska säkert att vi får den, har skrivit kontrakt och så men ska inte jubla i förväg, kanske har samma otur som sist. Vi får la se.

Glad midsommar på er allihoppa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar