måndag 7 juni 2010

Todays Tom Sawyer, he gets high on you

Var ett tag sen man skrev. Vad har hänt sen sist då? måndag-onsdag var det pluggdagar med Vygotskij-gänget. Tänk att det är faktiskt ganska kul att plugga ibland, först är man seriös en timme sen flum en timme osv hela dagen. Har bland annat lärt mig att vika papperstranor i veckan som inte är det lättaste. Onsdag eftermiddag var det tenta och den gick faktiskt riktigt bra bortsätt från att jag helt glömde bort en fråga. Klantarsle! På kvällen var det avslutningsfest med grillning i stadsparken. Jättemysigt. Kommer sakna alla underbara klasskompisar. Den här terminen har varit den bästa hittils. Några kommer man iaf förhoppningsvis gå i samma klass som igen i höst.

Torsdag begav jag mig till Sala. Jag och mamma förberedde lite inför Tims student och på kvällen drog jag och Mingan ut på torsdagsquiz på Norrmanska. Fredag tog Tim studenten så det blev lite firande med släkt, vänner och god mat. Så kul att träffa alla igen, fick krama Sara massor också som man inte träffat på över 1 år :) Gick ut på hottan lite senare på kvällen när alla åkt hem.. Inte vart där på över 3 månader men det var sig likt. Fick även höra en rolig historia som inkluderar storebrorsan, vakt-ingemar, en julgran och julgransbelysning. haha

Igår blev det jobb 15-23 och idag 15.30-23. Bra med lite pengar till sommarn. Imorgon ska jag träffa pluggkompanjonerna igen och börja repetera lite smått inför mattetentan på fredag. Skönt att man har gott om tid på sig iaf. Har bokat flygbiljetter till London med Jasmine idag också. Ska bli riktigt nice. 576 kronor tur och retur. Gratis boende får vi också. Härligt!!

btw, jag har blivit världens blödigaste person.

Dags för Coraline.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar