tisdag 7 december 2010

Imse wimse spindel wooow....

Det är bara tisdag och jag önskar redan att det var fredag. Inte för att jag inte trivs utan för att jag har så mycket att göra på vfu:n. Jag älskar verkligen förskolan, alla ungar och personal.. Trivs så attans bra där. Men igår var jag helt slut och humöret blir inte det bästa av all stress. Slutade 4 igår, sen var det bara att sätta sig och skriva två didaktiska planeringar. Mingan kom förbi på kvällen och kollade på The lovely bones också så hann ta det lite lugnt iaf. Den var sjukt bra. Idag ska jag hålla i en samling. Vi ska sjunga imse vimse spindel på fyra olika sätt hade jag tänkt. Sen när jag slutar ska jag ta bilen till Uppsala för 2 timmars möte. Har egentligen inte tid men har man lovat så har man lovat. Onsdag ska jag hålla i aktivitet med julpyssel, sen blir det uppsala när jag slutar och sista träningen inför dansuppvisningen på lördag. Torsdag ska jag till UM + praktik + skriva B-arbete med Jossan. Så ska jag hinna träffa syster och lillkillen också. När ska jag hinna träna till dansen då? Pust!


Hade underbart roligt i stockholm i helgen iallafall. Fredag blev det vinmys med Annelie och Fray sen drog vi ut på Marie levou? . Lördag åkte jag till moster på 40 års kalas. Det var riktigt trevlig. Massa god mat. Jag och bror drog in till en pub i gamla stan och träffade Niklas. Jättekul att ses efter alla år och snacka gamla minnen. HAHA! Körde twister när vi kom hem kl 3. komisktkomiskt.

Nej, nu lär jag sätta fart så man hinner iväg till kl 9. Håller tummarna att bilen startar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar