fredag 17 december 2010

SAKER JAG STÖR MIG PÅ:
  • När man försöker få i strömsladdsjäveln i kontaktuttagsjäveln och hur mycket man än trycker och trycker vägrar den gå i, så man drar ur alla, svär lite och provar i alla hål men då går det inte å sätta tillbaka en enda jävel av dom där. Då svär man lite till och ger upp.
  • När man ska tvätta händerna och nån har satt på det varmaste vattnet som går så det resulterar i brännskador.
  • När man kokar ägg - tror det blir perfekt men resultatet är: äggskal som ej går att får bort, när man väl fått bort det så har ägget blivit för löst.
  • Att cykla i motvind, det blåser så mycket så till och med fotgängare går om en
  • Att cykla i snöoväder, cykelhjulen glider åt alla håll för varje tramp man tar och varje gång man spänner sig för att avvärja att ramla och man blir svettigare och svettigare för varje gång.
  • När man vaknar "mitt i natten" och tänker "åh vad skönt det är inte morgon än, jag får sova mera" - 1 minut senare ringer alarmet - pain lots of pain
  • Smulor i sängen
  • När man är kissnödig när man ska sova så tänker man "äsch, jag somnar ifrån det" så slutar det med att man ligger vaken tills man går upp och kissar så somnar man direkt efteråt. (Kunde man inte gått upp och kissat direkt?)
... listan kan göras lång. Nu har jag iallafall fått klaga lite. So long!




Läste en artikel om denna sida : http://www.victoriamilan.se/ . Så jävla sjukt. Så får frugan/sambon syn på att mannen varit inne på hemsidan och det blir ett jävla liv. HAHA!

  • 100% anonymt & konfidentiellt!
  • Tusentals gifta som söker en affär!
  • Bara webbflirt? Eller affär? Du sätter gränserna!
  • Äkta medlemmar, äkta profiler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar