onsdag 1 december 2010

...och nånstans där blev jag den jag är nu

Tenta igår - och jag kan säga att jag inte har den blekaste aningen om hur den gick och jag tror fler känner som jag. Bör ha klarat en del iaf. Och självklart blev det tentafest på det. Satt hos Anders och drack öl och spelade ölspel innan vi drog ut på Snärkis och dansa. Helt sjukt att man bara varit där en gång denna termin. Förra terminen var vi säkert där uppemot 10 gånger. Trevligt var det i varje fall.
Igår drog jag, Ellie, Anders och Daniel till slottsbacken och åkte pulka. Några blåmärken blev det men fysatan vad roligt det var.

Ska strax bege mig till skolan för opponering om B-arbetet. Ikväll är det dans sen drar jag till Sala. VFU delkurs så bosätter mig där hemma ett tag. Ska bli rätt skönt faktiskt. Vila upp sig lite på hemmaplan.

På fredag åker jag till Stockholm. Hänga med Fraysan och Maysan och fira mosters 40 årsdag. TJO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar