måndag 13 december 2010

sjuk igen

Nu är det influensan som gäller, fan vad dåligt immunförsvar man har för tillfället. Legat sen i lördags. Hade 39 graders feber igår men idag är det ganska lugnt på den fronten men orkar inget annat än att ligga i soffan. Ont i halsen, illamående, hosta, ingen matlust och ont i hela kroppen så det räcker och blir över :( Har kollat på 4 avsnitt av våra vänners liv, Dexter och Skyline (grym aliens film), så nu känns de som man har fyrkantiga ögon. Är så arg att jag missade dansshowen igår, hade lagt ut pengar på scenkläder å allt :( missade barnens luciatåg idag också och massor jag missar i veckan om jag inte blir frisk snart. ÅÅÅH! har inte tid med detta. Måste iaf vara frisk tills julgasken på lördag annars blir jag GALEN!!!
Nej nu ska jag lägga mig och somna till lite serier och hoppas jag sover bort denna jobbiga sjukdom.

PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar