måndag 8 mars 2010

I fredags hade jag en sån där ta-hand-om-mig-själv kväll. La ansiktsmask, badade med tända ljus, lagade fiskfile i ugnen med rotgrönsaker och cocossås med qinuoa, läste bok och kollade på film. Äntligen midsommar blev det. Den var helt okej faktiskt! :) Lördag gick jag upp i skaplig tid och diskade och städade. Lyckades städa fram en del borttappade saker bland annat ett par vantar. På kvällen kom Daniel, Daniel, Linus, Fredrika, Sandra och Malin (låter konstigt att säga att Malin kom men hon hade varit borta sen torsdag) och tog nån öl och spelade Hur fan visste du det? innan vi tog taxi till Studentvägen. Jätterolig fest som väntat och jag sandra och malin hamnade på efterfest 2 hus bort hos en pedantisk jurist som sprang med pappret i högsta hugg och torkade efter Malin som spillde lite här och var och höjde musiken och en annan musikgalen, spottande (Ja, han spottade och det visste han tydligen om för han bad om ursäkt för det hela tiden, det var liksom som ett dreggellager mellan läpparna när han pratade, inte helt okej. haha). Lyssnade på bra musik, diskuterade skönlitteratur, zombiefilmer och Kreugerkrashen fram till kl 8 då det var ganska hög tid att ta bussen hem. Trevlig kväll/natt/morgon minsann. Somnade 18.00 igår kväll och sov till 08.00 dvs 14 timmar. Det var behövligt. Har haft litteraturseminarium idag som gick helt okej. Har precis tagit hand om disken. Nu ska jag försöka börja på en inlämningsuppgift sen ska jag nog gå och köpa lite godis och tvinga Malin att se en film med mig.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar