onsdag 3 mars 2010

Svullna halsmandlar och röda prickar i halsen. Orka vara sjuk hela tiden!! Vaknat hela natten för det gjort så ont. Inge feber iaf. Kör på skola + jobb endå. Ska på studiebesök på biblioteket om barnböcker sen jobba några timmar. Måste köpa utskriftspapper också, ska skicka in intresseanmälan till resursenheten om sommarjobb. Skulle vara bra om jag fick vara på en förskola. Mitt rum behöver verkligen städas men det tar vi när tid finnes. Igår kollade jag och Malin på The proposal. Riktigt bra film. Mailade studievägledaren också om mina studier. Hade tänkt läsa Idrott A i höst men den kursen går inte förrän nästa vår så vet inte vad jag ska läsa härnäst. Får se vad jag får för svar.

Nej fix sen möta Daniel och bege oss till biblan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar