söndag 28 februari 2010

Fått mjölknoja idag, druckit 5 glas. Gud så gott! I fredags var jag på Sala marken med mamma. Blev 14 par strumpor rikare. Behövligt! Innan jag tog bussen till Uppsala var jag och hälsade på Jannica och Cazper. Lärde honom lyssna på min mp3. tyckte han va jätteroligt. Satt uppe och pluggade till kl 23 på kvällen sen. Duktigt av mig, nu är den där sammanfattningen äntligen klar iaf. Men inga förväntningar på att bli godkänd första försöket efter alla rykten om Marjas 5x komplettering.

Igår morse åkte jag, ellie, sandra och jens till Kungsberget och åkte skidor, eller jag åkte blades. Skitkul var det. Åkte massa off-pist så idag har man skaplig träningsvärk. Resan hem som skulle ta 1,30 min tog 3 timmar. Bilolyckor, köer, trafikstockning, snöstorm. You name it. Tåg inställda till Sala så fick ta bussen 21.10. framme 22.30 så bara sticka till förfest och hottan på det. trevlig gårdag, kul att träffa alla igen. Slapp/svull dag idag, jag och mamma har kollat på Flirting with forty och ätit billys, nudlar, mackor och apelsin. Snart ska vi kolla Blåsningen. Imorrn åker jag till Uppsala igen, 3 timmars arbete står på schemat. Lär nog åka härifrån i god tid, litar inte på Sj.


Imorgon MÅSTE samtal ringas!!! gudars skymning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar