onsdag 17 februari 2010

Förr om åren gick jag alltid upp direkt när klockan ringde men nu har jag gått och blivit en sån där snoozare. Inte bra alltså. Får stressa varje morgon för att hinna. Vissa dagar tänker jag, äsch struntar i frukosten så kan jag sova 20 minuter till, dagens viktigaste måltid. Måste få ett slut på detta. Och varför skriver jag blogg när jag ska åka om 15 minuter? Har inte klätt på mig eller någonting. Nu blir det stressstressstress

Fortfarande förkyld, usch måste bli frisk men ska endå vara ambitiös idag och bege mig till skolan med Daniel & Daniel för tentaplugg. Hoppas min cykel står kvar. *Pepparpeppar* Jag hatar den, bromsarna har slutat fungera så slutar nog med att jag dundrar in i en vägg eller nåt snart. Inge lås har jag heller. Det har plogbilen tagit. Det funkade endå inte.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar