torsdag 25 februari 2010

Nyanländ till Sala stad. Bror var snäll och hämtade mig på stationen. Tog bussen, antog att tågen var inställda. - Du åker på ungdom va? - Jaa. (man tackar, tjäna 30 kr för att man ser ung ut) Kollade på skräckfilm på laptopen på vägen hem, house of 1000 corpes. Ska se sista biten snart.

Jag längtar efter min mamma, hon är på Sventas med några vänner. Hoppas hon kommer hem och kramar mig snart. Jobbat idag, gick bra. Ska jobba några timmar på måndag också. Fattar inte varför jag är så trött hela tiden. Varje dag den här veckan och förra veckan har jag somnat och sovit typ 1-3 timmar direkt när jag kommit hem på eftermiddan sen är jag lika trött när det är dags att sova för natten. *skyller på vädret.

I morgon är det pluggdag som gäller. Måste vara lite flitig för en gång skull.

Btw, börjar få skit för att jag slänger mina kläder på golvet. Lovis har ätit upp ett par trosor och bitit sönder ett par jeans. hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar