måndag 22 februari 2010

En sjundedel av livet är ett helvete - måndagar!

Har precis kollat på The Collector, helt okej skräckfilm faktiskt. Känner mig så värdelös idag. Var på kursintro+föreläsning sen hade jag tänkt plugga och städa men vad har jag gjort? Legat i sängen sen klockan två och inte gjort ett jota. Kollat runt på ansiktsboken, bloggar osv. VÄRDELÖSTVÄRDELÖST!! Sen blir det inte bättre av att jag är trött, förkyld, kallt ute, stökigt hemma osv. Nej nu ska jag och malin gå och köpa lite sista svull"mat" för imorgon är det gym (om jag är frisk) och plugg hela dagen som gäller. Ska sälja lite gammal kurslitteratur imorrn också så man får lite påfyllning i den tomma. Onsdag är det jobb 13-16 som gäller. Ska försöka lyckas ta mig till sala i slutet av veckan också (om SJ är snälla) måste hämta kläder, skidglasögon, laddare osv. Ska till Kungsberget och åka lite blades på lördag. Mucho trevligt!

Och för övrigt är våran granntant weirdare än någonsin. Stackars oss, vi börjar nästan bli lite skraja. Står och väntar tills hon gått innan vi går ut om hon är utanför. haha. paranoia!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar