onsdag 24 februari 2010

trött-trött-trött-trött-trött-trött-trött-trött-trött

Denna vinter gör mig utmattad.

Trogen läsare av Calle Shulmans blogg som jag är kom jag och tänka på det här med telefonkataloger. Vem läser dom egentligen? Tjocka kataloger med jätteliten text. Bra för den hållbara utvecklingen har jag hört. Nej, jag håller med han helt på den punkten. Slopa dom!

Ogillar skarpt Uppsalas lokaltraffik. Busshaufförerna är helt dumma i huvet. Igår sprang jag och Malin för att hinna med bussen och precis när vi kommer fram till den stänger han dörrarna och kör i väg. Vad får han ut av det liksom? Imorrn nalkas jobb 07.00-14.30 Nu ska vi svulla pizza. Fyfarao vad nyttigt! Sen åka hem-hem en sväng. Måste krama Cazper och hämta diverse glömda saker.





För övrigt har jag blivit helt inne på Lost igen. Slutade kolla för något år sen för det var så krångligt men nu är det tydligen ABSOLUT sista säsongen. S06. Håller på och kollar om säsong 5 så man får lite kött på benen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar