onsdag 17 februari 2010

lost horizons

Har varit väldigt effektiv idag. Jag, daniel, daniel och sonny satt i skolan i 5 timmar och plugga till tentan. Har hunnit med mer än förväntat. Plugga lite till när jag kom hem sen slockna jag i sängen i två timmar. Har precis varit och storhandlat med sambo. Vi blev jättesugna på Billys så det fick bli våran middag <3 Ska plugga lite till innan jag ska sova. Imorrn blir det ytterligare tentaplugg i skolan. Dom andra tyckte 9 var en bra tid (inte jag) men får väl kravla mig upp då. Tänk vad ambitiös man kan vara ibland.

Lördagen var också väldigt bra. Fick äntligen träffa min kära vän Petra som jag inte hade sett sen 23e december. Hade en del att prata om kan man säga :) Jag, Petra och Malin drog till Tuppen och förfesta. Kul att träffa den mannen också! Begav oss till hottan på det där man träffa massa roligt folk. Och det kändes som alla utom jag var fulla. Fick sedan ta hand om två av mina vänner. Båda i olika känslotillstånd. Jag gjorde av med 20 kr denna kväll. Inte illa pinkat ;)

Alla hjärtans dag är en väldigt överskattad dag har jag kommit fram till. Spelar bara kärlekslåtar på radion och alla par förväntas ge blommor och choklad till varandra. Nej usch! Fast jag fick chokladhjärtan av min kära mor som jag blev väldigt glad över.

I helgen fick jag köra massa bil också. Min och Tims nya bil och jag älskar den :) Liten och bra. Renault Clio-99


Förövrigt gillar jag sambokvällar med chips, dip och skräckfilm :)

Så sjukt bra låt <3 Letat och letat och har äntligen hittat den!
Crashdiet - Lost Horizons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar