måndag 1 februari 2010

"vi har ju hela hälgen på oss"

I fredags blev det nykter utgång med Malin och Sandra på Värmlands. Hade faktiskt riktigt kul. Jag och Malin gick förbi Bullit en sväng innan hemgång. -Det är 23 här tjejer-Okej*visar leg*"-Gå in med er.. (Man tackar!) Blev sjuk på natten. Jobbade 4 (jobbiga) timmar på lördagen. Kollade på Robinson och somnade 22.30 på kvällen. Sov 13 timmar. Söndagen tillbringades i sängen med film och Malins underbara bok Ung & Kåt - Melvin Burgess. Humor på hög nivå!
Pallrade mig till skolan idag och hade seminarium och grupparbete. Lagade pannkakor och somnade, har precis vaknat till liv och nu måste jag plugga resten av kvällen :(

Jag och sambo sitter och kollar på sista minuten resor. Jag vill bort härifrån ett tag och samla krafter. Skulle verkligen behövas just nu...




Dagens
[ingenting] – Medan Vi Sov





In my dream I was once again back.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar