söndag 21 februari 2010


HÄSTPOJKEN var kanonbra igår!
Eftersom vi var bland de 50 första kan vi vinna deras skiva :) Man kan ju alltid hoppas. Efter denna helg har jag nu 14 kr på kortet. Lyckat! Idag har jag och Malin haft svullardag. Hemmagjorda hamburgare, chips och dip. Imorgon är det kursintro till språkdelen + föreläsning. Hade velat tränat också men är fortfarande förkyld. Nu får det ge med sig, och snön kan också ge med sig tycker jag. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6652012.ab så trött på skiten. Fast kan vänta till efter lördag för då ska vi åka skidor :) Ser inte fram emot att cykla till skolan i detta väder imorrn, usch! nej, duschen kallar...

Har även fått en lägesrapport från min käre vän P. Alltid kul. Synd att jag missade Dj-incidenten.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar