tisdag 16 februari 2010

TENTAÅNGEST!

Jag tycker att det är kul när jag och sambo för konversation på facebook när vi sitter 5 meter från varandra:

Malin Pettersson högskoleprov för 350 kr och agilityanmälan för 195 betalat nu då. Suck...
Emma Hising
vadå ska du göra högskoleprovet på torsdag?
Igår kl. 19:14 ·
Malin Pettersson
haha va varför ska jag göra det på torsdag för?
Igår kl. 19:14
Emma Hising
haha jag vet inte du fråga ju om jags kulle göra det på torsdag för dom hade billig öl på kalas :P
Igår kl. 19:15 ·
Malin Pettersson
HAHA neeeej. Jag bara påpekade att dom hade billig öl då, provet är inte förrän i april
Igår kl. 19:16
Emma Hising
hahahahhahah okej. jag är trött idag.
Igår kl. 19:17 ·
Malin Pettersson
Jaa fy sjutton :(. Fast nu var det iaf 3 lopp, men det drar ju iväg!Jag vill soooova, varför pluggar vi Emma?
Igår kl. 19:18
Emma Hising
för att vi är så illa tvungna. haha
Igår kl. 19:19 ·
Malin Pettersson
jag vill ha godis...
Igår kl. 19:28
Emma Hising
ååååh. jag med ♥ ska v köpa?
Igår kl. 19:31 ·
Malin Pettersson
det är kaaaallt juuu... Men okej om du följer med haha
Igår kl. 19:32
Emma Hising
haha jag följer med!! :D Una minuto!
Igår kl. 19:34 ·
Malin Pettersson
Okej du kan ju skriva på fb när du är klar... Eller typ. Ropa HAHA. Gud vad dålig humor jag har.
Igår kl. 19:35
Emma Hising
haha. trodde du var seriös först men nu är jag klar

Vi har inte så bra inflytande på varandra. När vi egentligen skulle plugga igår kväll satt vi och ropade alla felsms vi hittade. Fyfan vad jag skratta så tårarna spruta. Blev inte bättre av koffein och sockerkicken man hade! Vaknade i morse och var förkyld som ett djur. Har legat och kollat på 24 och family guy hela morgonen. Nu måste jag ta tag i det där nedrans tentaplugget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar