onsdag 3 februari 2010

impulsivt



I söndags satt jag och kollade på sista minuten resor för skojs skull. I måndags bokade jag, malin, marcus och micaela en ospec. till Lanzarote! Åker på fredag vid 08.10. Spännande vart vi hamnar. Hoppas på Puerto del carmen.


Igår åkte jag till Sala - ersättningsbuss resulterade i gratis resa (jag är bra!). 50 kr tur och retur. Träffade Micaela (gud vad jag saknat människan) och packade lite smått. Har precis ätit lunch - pannkaka a la blåbärssylt med ölkorv till. haha. Sambo är snäll och ska skjutsa mig till skolan. Imorgon kommer Minguz så ska vi växla lite pengar. Jag kommer vara en fattiglapp när jag kommer hem. Får äta nudlar resten av månaden och råplugg lördag - onsdag när jag kommer hem ;) Men det är de värt! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar