söndag 14 februari 2010

www.felsms.com

Så jävla kul. har fastnat helt på den här sidan där folk skickar in sina fel sms

Till: Mamma
Sms: Fan sen senaste gången vi hade sex ser det ut som min snopp har krympt :S
Svar: Men gud! Sonen min vad håller du på med?

Till: Fel Julia
Sms: Kan du bara visa din sexiga kropp i webcamen. Jag är så sugen på att få smeka dig igen.
Svar: Du ska radera Julias nummer och aldrig mer höra av dig. Om du gör det så kommer jag ta tag i dig i håret och slita hem dig till dina föräldrar sen visa vad du skriver till Julia. /Anders Julias pappa

Förklaring: Skulle skicka till min tjej men skickade till min kompis lillasyrra som är 11 år. Pappan blev galen tills min kompis förklarade hur det egentligen var. Jag vågar ändå inte gå dit igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar