onsdag 10 mars 2010

you better die young

Känner mig ganska duktig idag faktiskt, vaknade vid 10, tog en promenad till skolan i det fina vädret och pluggade i ca 2 timmar sen gymmade jag. Är fortfarande lite förkyld men på bättringsvägen så blev bara 10 min löp, 10 min crosstrainer och lite maskin. Bastade efter träningen, guld värt att gymmet har bastu. älska

Dagens goda gärning - Köpte linne med organiskt bomull, tillverkat utan farliga kemikalier.

Man kanske skulle börja med att göra en god gärning om dagen. Är säkert bra för själen. Kör på't!



Den ständiga tröttheten tär på mig. Det är inte normalt att sova 10-12 timmar per natt plus 1-3 timmar på eftermiddagen. Måste vara den nedrans förkylningen som håller i sig som gör mig trött.


I helgen ska jag åka till Sala. Skönt att ta de lite lugnt. Skaldjursafton hos mor på fredag så tänkte jag träffa lite goda vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar