onsdag 13 oktober 2010

Det rullar på..

VFU-vecka i Sala denna vecka men idag är jag sjuk, inte van vid småbarnsbacillerna. Igår var jag i badhuset med Jannica och Cazper. Åka vattenrutshkana 20 gånger om är ju...kul ;)

Idag ska jag bara ta hand om mig själv. Ligga i soffan, se på film, spela lite gitarr. Hade en superb helg verkligen. I fredags var jag, Anna och Matilda till Kalmars och dansa. Lördag åkte jag och mor till Stockholm - shopping, lunch i kungshallen, vin på Fridays och Ugglas revy som var det bästa och roligaste jag sett på länge. Tillbaka i Uppsala så tog vi en öl på terassen med Daniel, Malin och Anders. Dumpade morsan vid bussen sen drog vi hem till oss och förfesta lite. Sen blev det Hästpojken @ Norrlands. Så jäkla bra! Sen dansa vi till 03.30. GALET SKOJ!

Har bokat London nu också. Jag, Daniel och Cruz drar dit 5-9 november. Moster och kusinerna är där då också så ska träffa dom och självklart Jasmine. Sen blir det hänga runt lite här och där. Ska bli så järla kul.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar