måndag 25 oktober 2010

MÅNDAG!

Ännu en helg avklarad. I fredags satt vi i skolan till 22.30 och skrev VFU-uppgifter. värt. Lördag vankades det Barty hos Cruz. Citronpaj, vin, lakritsshots, cykelvurpa, siren på pakethållare, försök till att kasta upp anna på bardisken, dans på V-dala, Navet och Subway kan sammanfatta kvällen. Söndag blev det bakissvull på Pinocchio med Malin, Anders och Daniel sen bestämde vi oss för att svulla ännu mera så vi drog hem till oss, köpte glass, godis, kakor, chips, dricka och kollade på Lejonkungen och Love actually. Mycket bra söndag!

Idag blev det lite plugg i skolan men sen ringde Matilda och tyckte det var en mycket bättre ide att äta kinabuffe och shoppa. Hittade dock ingenting men har bestämt mig för att lägga pengar på en vinterjacka, gick med höstjacka och frös ihjäl hela förra vintern. Nu är det bara 11 dagar kvar tills vi åker till London. FIFAN VAD JAG LÄNGTAR! Och inte nog med det, det är även guy fawkes day när i kommer. Tjoho!


Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Den långa flykten/Watership down. Har inte sett den sen jag var liten, men den är så fin och sorglig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar