fredag 1 oktober 2010

Lust for life

just nu är allting verkligen upp och ner. men idag trivs jag. Sitter på mitt extremt stökiga rum (som jag ska städa snart) och har mysfrukost med Iggy Pop. Ska snart iväg till IKEA och buttricks med Cruz, Linus och Johan. Införskaffa outfit till på lördag och köpa billiga handdukar. Imorrn är det ju den traditionella korrefesten på studentvägen med "om 10 år" tema. Kommer bli sjuuukt kul. I onsdags var det tenta. Känner mig kluven om hur den gick. Vi får la se. Blev iaf riktigt lyckad tentafest på kvällen efter lockingen. God mat och goda öl på v-dala. Gick vidare till Norrlands efter det och dansade som aldrig förr. Ringdans is the shit liksom. Avslutade kvällen med en "slagsida" och max. Svullade kinabuffe på Fugo igår. Nya favoritstället. Göttans! Friterad ananas med glass till efterätt. mmmmm.

Nej nu ska jag fixa lite sen bege mig. CIAO!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar