fredag 29 oktober 2010

Fredagsmys!

Idolkväll med mina sambos ikväll. Mys! Suttit i skolan idag och pluggat med Daniel, Cruz, Anders och Linda. Sen drog jag, Anna, Malin, Malin och Daniel till IKEA och Buttricks. IKEA-middag is the shit! Köpte spökmask tills imorrn ocså. Ska på halloween-korrefest hos Johan men först blir det jobb 10-19. Jobbar söndag också 07-15 så blir nyktert för mig på festen.

Fick tillbaka salstentan idag. 14 jävla poäng 15 var godkänt.TYPISKT! Men jag gräver inte ner mig. Finns ju en liten liten chans att dom räknat fel men annars klarar jag omtentan.

Fixade busskort idag också - det var på tiden. Telefonräkningen för denna månad kommer bli skyhög! Inge mera smsbiljett!

Nej nu ska jag packa i ordning inför i morrn och kolla på The event och Watership down (nej, jag har fortfarande inte kommit igenom den, har en ovana att alltid somna så fort jag ska se film)

I onsdags kom underbara Mingan hit. Malin joinade oss och vi drack vin och lyssnade på Smurfarna och Doktor bomday och hade sentimentala diskussioner. Hamnade på Bullit sen och träffade på "otippade" människor. Mycket bra kväll. Bakisdag med pizza på torsdan tills jag var tvungen att bege mig till skolan. Satt och flummade mest och skrev lite pm mellan 16-22. Blir sena kvällar i skolan nu för tiden men jag trivs så bra med folket omkring mig.

1 vecka till London nu!!! jag längtar...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar