måndag 18 oktober 2010

here comes the sun

Sitta och platta håret framför datorn en kall morgon är fan guld när man fryset, haha störd jag är, I know. Blev en vit helg för min del. Riktigt skönt faktiskt. I fredags låg jag hemma och kryade på mig hela dagen, blev idolmys med mamma på kvällen. I lördags var jag chaufför och drog på 30 års partaj ute i Sätrabrunn med Mingan, Jappe och Malin. Blev kvar till 03. Snackade skit, dansade, sjöng singstar och träffade gamla godingar. Underbart =) Söndag åt vi thaimat på Sakon thai. Så järla gott! Igår kväll blev det mest sitta och plinga lite på gitarren och fundera över saker och ting som man egentligen inte ska bry sig i men som man gör endå av grundliga skäl. Big brotha kom förbi på kvällen också :) KUL!

Ska åka förbi pappa nu och skriva ut en planering sen till förskolan och hålla i mina aktiviteter som jag missa när jag var sjuk. Ska hålla i samling, ha rörelsesånger och lära dom en regellek. intressant.. Sen får jag äntligen åka tillbaka till Uppsala :) Imorrn ska vi spela in en skiva i skolan, haha, kommer låta förjävligt. Sen lär jag åka tillbaka till Sala för att fixa nytt pass, phjuu så drygt att man måste fixa det i den staden man står skriven i, men som tur är ska jag träffa hannapanna också :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar