fredag 15 oktober 2010

pepparpeppar


I måndags sa jag till min "arbetskamrat". Jag har haft tur och inte blivit smittad av ungarnas magsjukebaciller på praktiken. Var 5 år sen jag var magsjuk. - Nu ligger jag hemma med magsjuka och mår piss. Ont i hela kroppen idag. Somnade 05. Vaknade 08. Så otroligt tråkigt å va sjuk. Hanna har iaf underhållit mig lite i telefonen nyss. Bra att missa två dagar denna vecka, så måste ta igen det nästa. Blä! Får skippa seminariet på måndag helt enkelt. Its not my time in life right now! I natt såg jag Ghost och En kärlekshistoria. Idag har jag legat och kollat på The Event. Verkar vara en bra serie. No what? Klockan är bara 11.30 och jag är redan trött på att ligga på sofflocket.. Ska spela lite gitarr sen om jag orkar. Jag vill baka, men tror ingen kommer vilja äta mina kakor i så fall.

Igår var jag upp till pappa efter praktiken och han visa lite nya grejer jag ska träna på. Sen var jag upp till mormor en sväng och efter det träffa jag Josse och vi skrev lite på B-arbetet. Känns som vi börjar komma igång lite nu. Ska skriva om Hur pojkar utvecklar fantasi, kommunikation och samarbetsförmåga i rolleken.



is it right? is it wrong? What the hell is going on I don't care I don't mind Just show me were you are 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar