måndag 5 oktober 2009

1-1 första stråt är draget

Bloggspace gilla jag inte heller så nu ger jag blogspot ett försök.
Tredje gången gillt!
Denna helg bjöd på det mesta kan man säga. ytterst annorlunda.
Var fortfarande lite hängig efter förkyldningen i fredags men det hindrade inte mig från att åka och fira Hanna. Jag och Petra köpte en flaska likör och ett halsband.
Sen blev det bowling på strike senare mot kvällningen.
När vi skulle bege oss hem gick vi förbi karaokerummet så vi fastnade visst där en stund också.
- Living next door to alice
- Baby one more time
- Bohemian rhapsody
- Twist and shout
- Eloise
bjöds det på.

Lördag kände jag mig ganska kry så vi tog tåget vid 3 till Uppsala.
Jonsved kom över vid 6 så förferra vi lite innan vi tog taxi till Studentvägen och Korrefest.
Massa roligt folk, trubadur, golf, livliga diskussioner, hasch-rökande människor, spyor, juckningar, hångel, guldfiskar och efterfest med komiska aktiviteter.

Missade som sagt ett seminarium och salstenta förra veckan och idag var jag kry men icke sa nicke, åkte på en urinvägsinfektion som heter duga så nu blir det pencelinkur några dagar.
Buss "hem" från Uppsala för att hinna till sjukan med galen busschaufför som lyssna på ljudbok.

Blodad tand.....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar