torsdag 15 oktober 2009

men bara när du inte hör

Man blir helt tom i huvet av alla intryck
Pluggat sen jag kom hem tills nu
Har iaf kommit igenom 1/3 av hemtentan
Skönt!

Snart kommer Petra och hjälper mig översätta en text
Sen ska jag tvinga henne att kolla på Taking of Pelham 123

Sista dagen på praktiken imorrn. Veckan har gått fort.
Fick till och med beröm idag för att jag var så bra med barnen :)

Ikväll har även varit en sån där "asgarva för sig själv dag"
men snart får jag skratta med min bästa vän

Välförtjänt helg känner jag.
Fredag: plugg hela dagen + umgänge med bundisen och stockholmarn
Lördag: titta när Malin ligger och lider och få blodad tand(det där kan misstolkas) + brunch på nation + förfest + inflyttningsfest
Söndag: En sån där härlig bakisdag

Sen börjar ännu en vecka full med plugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar