torsdag 8 oktober 2009

jag måste bara

Petra Björkvall är glad. och lättad. och pirrig i magen.

för 21 minuter sedan · ·
Petra Björkvall
Petra Björkvall
... för imorgon får jag träffa min kärlek för första gången sedan i måndags! Hahahahaha, fan va jag sitter och flinar!
för 14 minuter sedan
Emma Hising
Emma Hising
tänk att en vecka kan kännas så lång...
för 13 minuter sedan · Ta bort
Petra Björkvall
Petra Björkvall
HAHAHAHA, jag dör av det här! "vem var det som ringde?", "men jag vill ju sova bredvid dig!", "du får överraska mig med ett par trosor", Haaaahahah!
för 10 minuter sedan
Emma Hising
Emma Hising
"jag kan sova i köket så kan du komma ut till mig sen" haha vi kör grejen sen sover vi bredvid varandra ;D
för 9 minuter sedan · Ta bort
Petra Björkvall
Petra Björkvall
sover hellre på ett hårt köksgolv än i en skön sång så länge jag sover bredvid dig. Roligast var ju att vi var helt seriösa också. Hahaha!
för 7 minuter sedan
Emma Hising
Emma Hising
hahaha. alltså om jag var kille skulle du vara min fru. Fast det skulle nog inte hålla så länge :P
för 5 minuter sedan · Ta bort
Petra Björkvall
Petra Björkvall
vadå, tvivlar du på att vårat förhållande skulle hålla? jag tror att vi skulle bli gamla och grå tillsammans. och så "tänk om vi berättade att vi var lesbiska nu", det var ju där allt började. och nu går dom säkert runt och ser en massa tacken i allt. typ som att jag alltid hänger i Uppsala med dig, hahaha!
för 2 minuter sedan
Emma Hising
Emma Hising
hahaha alltså nu fick jag seriöst en garvattack. Jag lovar att dom tror det. Som din mamma sa: "du är ju där hela tiden" men vänner blir sams och par gör slut om dom bråkar och vi kan bråka vi. Petra och jag vi är goda vänner.....men en sak har vi nog gemensamt..vi går här!
49 sekunder sedan · Ta bort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar