måndag 12 oktober 2009

jag tog mig upp på ett skyhögt berg

Måste ta en liten paus från pluggandet.
Sitter och lyssnar på Lasse, dricker saft och läser om Reggio Emilia förskolor.

8.30-14.30 den här veckan. Rätt soft schema :)
Barnen är underbara på Emmylund.
Fick läsa 3 böcker för några småtjejer direkt när jag kom.
Min röst är inte van, blev hes direkt. HAHA!
I morgon ska vi va i skogen hela dagen.
Håller tummarna att det inte regnar.
Träffa Joe för en fika imorrn också :)
Ska hinna klart med den här sammanfattningen ikväll.
Sen har jag 2 böcker att läsa, en sammanfattning att skriva och en hemtenta.
FATTAR INTE HUR JAG SKA HINNA?
Är helt trött i huvet.
Man är inte van med så många livliga barn på samma gång :)
Nej nu ska jag plugga vidare.
Har inte så mycket att skriva om.
Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar