torsdag 22 oktober 2009

pubrunda

Igår blev det som sagt en internationell pubrunda med japaner,kineser, svenskar, amerikaner (mfl?) Namnlekar och ölspel bjöds det på. Vi hann med hela 7 nationer på 4 timmar. Duktigt av oss :) Mcdonalds vid 11 innan vi cyklade hem. Blev tidig hemgång för att orka upp och plugga idag. Av någon konstig anledning sov jag till 14.55!!!! Hur det gick till har jag ingen aning om. Kollade på Wrong turn 3 när jag vakna och trixa lite med hemsidan. Malin laga jättegod fisk och grönsakssoppa vid 6. Har precis varit ute och gått i 45 min. Nu kollar vi på Mammas pojkar. Blir råplugga tills jag somnar i kväll/natt. Kommer nog bli svårt att somna när man sov så länge idag.

Debatt-seminarium, föreläsning och grupparbete gäller imorrn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar