måndag 26 oktober 2009

Står det 2-1?

Nu har jag fått tillbaka min pluggmotivation. Har fått ihop 622 ord hittils. Ska verkligen försöka vara klar till imorgon kväll. Skulle vara så skönt. Skippar workshopen om hemsidan idag och skriver på hemtentan istället. Känns ganska onödigt att gå när det inte ger så mycket och dessutom ska Tim hjälpa mig med layouten. Igår hade jag verkligen ingen motivation. Kollade på två johan falk filmer och Orphan istället, riktigt bra skräckfilm.

Lördagen blev riktigt lyckad. Vaknade vid 11 och skrev lite på hemtentan sen tog jag hand om disken och dammsög och torka golven. Duktigt! Tänk vad viktigt det kan vara att städa ibland när man måste plugga ;) Jag och Malin tog bussen vid halv 7 hem till Louise på "fördrink". Gick in på rockgasken, skulle tydligen kosta 8 kr i garderoben sa "vakten" så vi gick och tog ut pengar sen när vi skulle betala var det gratis. Hm, bra där! Fördrink a la rom och cola till nåt band som hette Trummor och orgel. Inte allt för bra. Sen var det dags för sittningen, bordsplacering och jag och malin hamna vid samma bord tack och lov. Jättehärliga bordsgrannar bland annat "Ragnar från körslaget" HAHA! Vi satt närmast maten och den var riktigt nice. Åt rostbiff, kyckling, lasagne, bulgursallad m.m. Pasadena spelade till maten och dom var helt okej. (200:- fördrink, 2 mariestads, buffe, efterrätt. Inte helt fel) Några höll tal, bland annat inspektorn som vi sedan konverserade med. Släpp vid 22 och massa folk börja rulla in. Drack goda drinkar och "fiskshot". På släppet spelade Theodor Jensen (från Broder Daniel) Malin åkte hem till Lovis vid 1 och jag hamna på efterfest hos Alex vid 2-halv 3. Somnade halv 8 och vakna 11. Fick frukost på sängen sedan ett väldigt komiskt samtal med Petra på vägen hem.

Nu blir det dusch sen fortsätta skriva. Åker till Sala vid 3.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar