lördag 24 oktober 2009

Blev fredagsmys med min sambo igår :)
Idol och massa onyttigheter.
Sen la jag mig och datanörda lite sen blev det Johan Falk - Vapenbröder
Hade verkligen ingen motivation till att plugga igår.
Ändring på det idag hoppas jag.
Nu ska jag gå ut med Lovis sen sätta igång.
Försöka hinna så mycket som möjligt idag.
Ikväll är det rockgask som gäller.
Sittning först från 19.00
Släppet är 22.
Öppet till 04.
Får se hur länge man pallar :)
Åker till Sala en sväng på Måndag och tillbaka tisdag kväll förmodligen.
-Tvätta en maskin (hehe jag är lat och orkar inte görat här)
-Övningsköra
-Boka körlektioner
-Träffa syster om det hinns med.
Är tydligen nån födelsedagsfest med utgång på Snerikes tisdag men får se om man hunnit klart med allt som ska göras tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar