måndag 19 oktober 2009

korven är kryddad med majs

Fredags fick jag äntligen umgås med Fraysan och Maysan. Kollade på idol och svulla godis så det blev chokladfläckar i soffan.
Lördagen blev en kväll för sig allt.
Förfest hos oss med diverse övningar till sanning eller konsekvens.
Taxi till Djäknegatan 21 som ligger två gator bort (vi hittade inte!?)
En sjujäklarsroligfetgrymfestkväll med sångtävlingar, t-bagging,pussar, "kurragömma" m.m.
Gick vid 2 med Ellie, Daniel och Daniel till Max och svulla äcklig hamburgare.
Hemma vid halv 4 till en tom lägenhet. Petra och Malin var kvar till sex.
Konstaterade att fyllesms är en dålig uppfinning.
Vaknade upp av att någon saknades i min säng (Hallå! Vart är du?) och någon okänd befann sig i lägenheten.
Smyger ut och blir påflugen av någon som presenterar sig så som Ulf.
Vi bestämde oss för att äta billig lunch på snärkis. Det blev jag, petra, malin, ulf, ellie, josse och sara. Bakadpotatis med skagen för 35:- Inte illa! Gick hemåt efter det och kollade på 4 avsnitt av Den stora resan haha. Humör på hög nivå. (Vi går över dagsstänkta berg fallera) När vi "vaknade" upp ur dvalan var vi sugna på mcdonalds så vi gick dit och satt där och åt hamburgare och snacka i över en och en halv timme. Gillar såna där bakisdagar :)
Idag var det skola som gällde. (14.15-17.00) sov 12 timmar inatt. 11-11!
Har ätit våran numera traditionella måltid ikväll, spenatpasta och nuggets.
Vi har precis ätit kladdkaka med vispgrädde och banan.

Den här helgen har varit väldigt skrattfylld må jag säga.
Ledig imorrn, skönt. Ska försöka ta igen massa skolarbete.

I morse försökte jag och petra ta reda på hur en låt går i en gammal ica reklam film. Satt säkert 40 min och googlade runt men hitta inte på den. .......smörgåsgurka är min bror.....han ska bli korvstroganoff..när jag blir stor......lillasyster lingonsylt........... Tror den hette icafamiljen så var dom utklädda till olika matvaror. Måste verkligen komma på hur den går innan jag blir galen!!!

Kollade lite youtube klipp igår och hittade denna.
Vem kommer på en sån ide? HAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar