torsdag 12 november 2009

Im proud of say that she's my buttercup

Känns som salstentan gick helt okej. Borde klara båda delarna men ska inte ha för höga förhoppningar, är nöjd om jag klarar en del. Tog tåget till Sala igår em och övningskörde. Blev glatt överraskad av att Petra satt på körskolan och väntade på mig. Hon ville bjuda på sparrissoppa. Så vi gick hem till mig och åt sparrissoppa med brända trattkantareller och pannkaka. Somnade bredvid min vän och tog tåget till Uppsala imorse för en föreläsning om Barn & nätverk. var ganska intressant. Måste verkligen fixa min cykel, så jobbigt att gå överallt. Men motion får man som heter duga :) Har ätit hamburgare med Malin precis och snart kommer Ellie, Daniel och Linus. Ska kolla på Snowroller och ta nån öl. Blir lugnt i helgen med massa plugg. Nästa vecka är det praktik i Sala som gäller så åker dit imorrn och blir där helgen+nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar