måndag 9 november 2009

måndag - en sjundedel av livet

Vaknade alldeles för sent i lördagsmorse. Jag och Malin gick till systemet precis innan det stängde sen tog vi en promenad. (Det håller i sig fortfarande) Läste några sidor i boken och Malin gjorde jättegoda kantarellmackor till middag. Sen kom Malins kompis Malin till oss och vi tog några glas vin innan vi cyklade iväg till Rackarberget. Riktigt rolig korridorsfest med chartertema. Blev massa singstar och discodans. träffade jättehärliga människor denna kväll, ibland är det kul att gå på fest där man inte känner en kotte.












Söndag bestod av True blood, massa plugg och promenad. Har sätt klart båda säsongerna nu, vill att 3an ska komma nu
Idag hade vi dugga. Gick helt okej! fast dagen började inte så bra, fick inte upp det jävla cykellåset så fick mer eller mindre springa till skolan, kom tio min försent men hann nätt och jämnt skriva ner svaren så nu måste jag köpa ett nytt. Lagat kyckling med couscous idag. Riktigt gott blev det :) Har salstenta som jag missa första delkursen i morgon om etik och reformer. Pluggat massor idag men det går inte in i min skalle. Ska ta en paus nu och gå till willys och köpa nånting gott och kolla på Harry Potter sen blir det väl sitta uppe halva natten och plugga eller så går jag upp tidigt i morgon, ja så får det bli.





Stackars hämmade lakej
och stackars dig och stackars mig
Det är en konstig värld vi lever i
ja ingenting är vad man tror







VILL HA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar