onsdag 18 november 2009

Wop-bop-a-loo-mop alop-bom-bom

Gissa vem som har körkort?
Gick upp vid 7 i morse och cyklade till körskolan. Körde en halvtimme innan skitnervös och gick inte speciellt bra heller. Fick köra landsväg, smal väg, hård inbromsning, stadskörning och backa runt hörn. Behövde inte ens göra massa parkeringar (då hade jag nog kuggat). Glömde telefonen hemma så kunde inte ringa och berätta för någon att jag klarat mig, var bara att åka direkt till förskolan och leka med barnen. Är glad att jag hade så tidigt för har haft sprängande huvudvärk och varit jättetrött hela dagen. (tror de är biverkningar på svinis-sprutan) Fortfarande inte pigg. Somnat så fort jag lagt huvet på kudden den här veckan. När jag kom hem vid 4 fanns inte min mobil någonstans. Ringde den men avstängd. Jag måste ha tappat den av all nervositet i morse när jag cyklade. så nu måste jag införskaffa ett
simkort så jag kan använda min gamla skittelefon. Dajmtårta med mor, bror, ola och inger när jag kom hem för att fira lyckans dag :D

Nu känns det som att jag kan fokusera lite på studierna igen och framförallt inför festen på lördag!! Kommer bli skapligt skoj. Måste bara klura ut hur jag ska klä mig. Ge mig helg nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar