måndag 16 november 2009

maybe I didn't hold you all those lonely, lonely times

När klockan ringde i morse ville jag verkligen bara ringa och sjukanmäla mig och somna om men jag var strong och kravlade upp ur sängen. Har faktiskt hunnit uträtta praktik, övningskörning och vaccination idag. Nu har jag ont i armen. Hoppas jag slipper biverkningar bara. Fick förtur i kön för att jag har praktik, dom kallade mig för praktikanten. HAHA! Idolmys med sambo i fredags och lördags bjöds det på skaldjursafton hemma i sala. Hem till lekenhed för "sanning eller konsekvens -engelsk mobilverision" med människor och en hund vid namn Stina som var förälskad i elins hand därefter.
Igår fick jag ringa ambulansen för första gången i mitt liv. Tillbringade sedan 4 timmar på västerås akut. Hoppas allt går åt rätt håll nu bara, försöker vara optimistisk. I morgon blir det praktik igen (måste komma ihåg att klä mig varmt, ska ut i skogen), fika med Ellie, övningskörning och plugg.
Har precis ätit tacos, sitter och lyssnar på Melissa Horn. Ska väl slå igång nån film snart.
Bilder från "film" kvällen!!
Ducktalesshower!!




1 kommentar: