lördag 28 november 2009

Vad har hänt sen sist då? Fullt upp med plugg hela veckan iaf.
Tisdag:läste en bok på 170 sidor, sprang runt på stan med Elllie och åt på donken.
Onsdag: Seminarium på boken,arbetslagsmöte, plugg, utgång på Norrlands+GH med Ellie. Väldigt rolig kväll och träffade massa roliga människor bland annat en konstig kille som ville bugga hela tiden och sen ringde till ellie och tyckte hon skulle komma till honom för att han var nyduschad och hade bäddat rent i sängen. HAHA!
Torsdag: Uppe med tuppen kl 7. Redovisade rollspel för klassen (jag var rektorn) Språkverkstan i engelska parken där jag irrade runt i korridore som det stog "smyg tyst i korridoren" på för att hitta. Träffade Jannica och Cazper på stan därefter, donken igen (inte bra) Plugg resten av kvällen
Fredag: VFU examination, slutade 10, satt i biblan med Maria och Linda till 4 och pluggade, hem och fortsätta plugga, kollade idol med Malin, somnade till flickan som lekte med elden.

Nu blir det frukost sen se klart filmen. Därefter måste jag råplugga. försöka få in så mkt litteratur som möjligt innan linus kommer och snor den ;) Tåget går till stockholm vid 15.30. Möta fray och ta tunnelbanan till AB och Emelie för ferrefest :D ska bli så kul att träffa mina underbara vänner igen. Imorgon blir det förmodligen träffa kusin Jasmine och gå på julmarknad innan jag åker hem för att skriva klart hemtentan.

Där var en sammanfattning av mina senaste dagar! Nästa vecka blir det ny delkurs, kolla badmintonmatch, filmkvälll och kanske en liten utgång på gh igen. Nästa helg blir det sala hela helgen. Kusin kommer och sätras årsfest står på schemat :) Mycket på gång nu! TJOHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar